Conferința tehnico-ştiinţifică a studenților, masteranzilor şi doctoranzilor, 2024

Universitatea Tehnică a Moldovei a organizat, în perioada 27-29 martie 2024, Conferința tehnico-ştiinţifică a studenților, masteranzilor şi doctoranzilor la cele 11 facultăți. Au fost invitați să participe studenți, masteranzi, doctoranzi din țară și din străinătate.

Ediția din anul curent a conferinței a avut  o semnificație deosebită, desfășurându-se în contextul aniversării a 60 de ani de la înființarea în 1964 a UTM.

Cadre didactice, studenți, masteranzi, doctoranzi de la Facultatea Construcții, Geodezie și Cadastru au prezentat 78 de lucrări în cadrul celor 3 secțiuni organizate de FCGC.

Secțiunea „Inginerie Civilă” a găzduit 37 de lucrări din domeniul “Arhitectură și Construcții”, prezentate de studenți de la programele de studii de licență și master “Construcții industriale și civile”, “Arhitectură (FUA)” și “Inginerie structurală”.

Alte 12 lucrări au fost prezentate la secțiunea „Inginerie geodezică” de către studenți și masteranzi de la programele de studii „Inginerie geodezică și cadastru”, „Cadastru și organizarea teritoriului”, „Geomatică și cadastru”, dar și de către doctoranzi de la Școala Doctorală UTM.

La secțiunea „Inginerie, Drept și Evaluarea Imobilului” au participat studenți de la programele de studii “Drept” și „Evaluarea Imobilului”, cu 29 de prezentări din domeniul Drept.

Toate cele 78 de prezentări, urmează a fi materializate prin articole și publicații în edițiile Conferinței tehnico-ştiinţifică a studenților, masteranzilor şi doctoranzilor, 2024.

Prezentările au fost remarcabile și memorabile prin modul de structurare și abordare a problematicii, a tehnologiilor și metodelor moderne pentru suplinirea cunoștințelor studenților, iar la finalul fiecărei prezentări prin dezbateri cu întrebări și răspunsuri, înțelegerea a fost mai profundă, mai simplă, mai clară pentru subiectele și tematicile abordate.

Pentru munca asiduă participanții au fost felicitați, apreciați și încurajați să nu se oprească aici de către mentorii lor de la Facultatea Construcții, Geodezie și Cadastru.

Au fost apreciați cu diplome de gradul I, următorii studenți:

  • Secțiunea Inginerie Geodezică, Gavriluța-Gogu Alina, gr. GC-2304M;
  • Secțiunea Inginerie Civilă, Baltaga Andei, gr. CIC-2101, Șochichiu Victor, gr. CIC-2101;
  • Secțiunea Inginerie, Drept și Evaluarea Imobilului, Moroșan Diana, gr. D-2106, Boboc Cristina, gr. D-2106.

Cu diplome de gradul II au fost apreciați:

  • Secțiunea Inginerie Geodezică, Cătărău Nichita și Hrolovici Alexandra, gr. IGC-2203;
  • Secțiunea Inginerie Civilă, Mînza Alexandru și Știrbu Maxim, gr. CIC-2001, Ivanov Ion, gr. CIC-2101, Patranjel Nicoleta, gr. CIC-2101, Zaiaț Adelina și Șipitca Valentina, gr. ARH-211;
  • Secțiunea Inginerie, Drept și Evaluarea Imobilului, Stratan Alexandrina, gr. D-2106, Capcelea Eduard, gr. D-198 și Tăbîrța Ana, ȘM de Excelență în Economie și Business din cadrul ASEM.

Diplome de gradul III au obținut participanții:

  • Secțiunea Inginerie Geodezică, Șișcanu Cătălina și Suman Cătălina, gr. IGC-2103;
  • Secțiunea Inginerie Civilă, Caracaș Mădălina, Pricop Laura, gr. ARH-211, Uscova Polina, Zubac Anna, Bernic Alexandra gr. ARH-214, Nistor Ecaterina și Iațco Antonela, gr. ARH-222, Taușanji Irina și Sobor Svetlana, gr. ARH-223, Duca Nicoleta și Slepuhina Anastasia, gr. ARH-222, Său Natalia și Blaj Marionela, gr. ARH-222;
  • Secțiunea Inginerie, Drept și Evaluarea Imobilului, Slobozianu Maria, gr. D-2106, Ceban Daniela, gr. D-2306, Fisticanu Nicoleta, gr. D-2206, Cetulean Mihaela, gr. D-2206.

Misiunea universității și respectiv a Facultății Construcții, Geodezie și Cadastru ce ține de cercetare a fost realizată și îndeplinită cu succes și în ediția anului 2024 prin lucrările Conferinței tehnico-ştiinţifice a studenților, masteranzilor şi doctoranzilor.

Aprecieri și felicitări tuturor studenților, masteranzilor și doctoranzilor deoarece numărul de prezentări este în plină creștere la FCGC, iar calitatea lucrărilor este de excepție grație coordonatorilor științifici-cadre didactice.